NEUE Zündschlüssel

was mit einem Zweirad...

Moderator: Ulrich

Antworten
Nachricht
Autor
Benutzeravatar
Ocmorat
Beiträge: 102
Registriert: 4. Feb 2007, 17:58
Wohnort: Kulmbach

NEUE Zündschlüssel

#1 Beitrag von Ocmorat » 6. Mai 2007, 16:24

Salve,

biete 2x NEUE Zündschlüssel (Zapfen mit Schlitz in der Mitte) für die neuere Zündschloßversion (MZ BK, TS, usw.). Nach einem Fehlkauf (habe die alte Baureihe) :?
würde ich

- BEIDE für 9,- Euronen (inkl. Porto)

oder

- EINZELN für 5,- Eurossss (inkl. Porto) verscheppern.

http://www.directupload.net/file/d/1054 ... Um_jpg.htm

Bei Interesse einfach ne Mail an "OCMORAT@web.de"

Grüße

Mike

jasper2
Beiträge: 3
Registriert: 16. Mai 2007, 09:01

#2 Beitrag von jasper2 » 21. Mai 2007, 11:28

Ich wurne gerne die beiden schlussel habben. Ich wurde etwas mehr ertzalen fur das zu holland zu senden. Meinen A-mail ist Jbijma@chello.nl. Meinen Deutsch ist zher slecht aber when du mihr schreibt kan ich es lesen. Bitte antworten sie.


Grussen aus holland,
Jasper

Benutzeravatar
Herman
Beiträge: 85
Registriert: 12. Aug 2005, 11:26
Wohnort: Serskamp Belgien

#3 Beitrag von Herman » 21. Mai 2007, 19:52

Hey Jasper, Herman hier uit Belgie. Ik denk dat we elkaar al eens gezien hebben op Vehikel. Hoe gaat het met de BK?? Ik denk dat die sleuteltjes vrij duur zijn hoor. Al eens op vehikel gekeken bij die Fries?? En als je kunt je contactslot menemen, of verdomd goed kijken, want er zijn minstens twee soorten contactsloten in omloop.
greetz en wie weet tot op de volgende Vehikel
Herman
rengdengdengdengdeng ;-)

jasper2
Beiträge: 3
Registriert: 16. Mai 2007, 09:01

#4 Beitrag von jasper2 » 22. Mai 2007, 16:19

Hatstikke bedankt voor je reactie maar ik kom eigenlijk nooit op vehicel dus lijkt me dat wel sterk. Ik wel gehoord van een fries die onderdelen zou leveren heb alleen geen telefoonnummer en dergelijke.
Ben net twee weken terug beginnen aan de BK. Een niet afgerond project dat ik kon overkopen. Valt best mee maar mis nog wel een aantal onderdelen. Kun jij me het niummer van die man uit Friesland geven?

Groeten Jasper

Benutzeravatar
Herman
Beiträge: 85
Registriert: 12. Aug 2005, 11:26
Wohnort: Serskamp Belgien

#5 Beitrag von Herman » 22. Mai 2007, 19:12

Hoi Jasper,
dan verwissel ik je waarschijnlijk met een andere Jasper uit Breda die ik een jaar of wat geleden op Vehikel tegen het lijf gelopen ben en die ook een BK wilde kopen.
Het adres is "Marten de Boer, Pr W Alexanderstraat 11 in 8501 Joure, zijn telefoonnummer 0531 414325.
Hij heeft veel liggen, maar is niet al te goedkoop. Een heel interessant adres is de Firma Haase in Chemnitz. Zijn gegevens vind je via internet wel terug. Hij is goedkoop en goudeerlijk, ik haal daar de meeste van mijn spullen persoonlijk. Ook heel goed voor materiaal en onderdelen is "Die Oldtimerscheune" in Stahna. Ook wel te vinden via een beetje googelen.
Moest je nog vragen hebben, wij hebben inmiddels al twee BK's van schroot tot "showroomstaat" gebracht dus de "ijzeren dames' hebben voor ons niet veel geheimen meer.
greetz
Herman
rengdengdengdengdeng ;-)

jasper2
Beiträge: 3
Registriert: 16. Mai 2007, 09:01

#6 Beitrag von jasper2 » 23. Mai 2007, 08:34

Beste Herman,

Altijd leuk om een mede fanaat te leren kennen. Woon zelf tegen Belgie in Leende (Eindhoven). Zou graag eens langs komen om wat vragen te stellen. Als jij dat ook kunt waarderen dan zou je me kunnen bellen op
06-2346531 Dan kunne we iets afspreken. Altijd leuk (plezant) om van elkaar te leren zou ik zeggen.

Groeten
Jasper

Benutzeravatar
Herman
Beiträge: 85
Registriert: 12. Aug 2005, 11:26
Wohnort: Serskamp Belgien

#7 Beitrag von Herman » 25. Mai 2007, 06:16

Hoi Jasper,
je kunt altijd eens langskomen, ik woon in Serskamp, bij Gent.
De maand juni is heel druk voor mij, maar bijvoorbeeld de eerste week van juli is geen probleem. Om verder af te spreken stuur maar een pm.

greetz
Herman
rengdengdengdengdeng ;-)

Antworten

Wer ist online?

Mitglieder in diesem Forum: 0 Mitglieder und 47 Gäste